cup downhill

Elasona DH Cup Livadi STORY

6:10:00 PMManic Side

Μετά από μερικά περιττά χιλιόμετρα λόγω αποπροσανατολισμού και άλλων περιπετειών, το πρώτο μέρος της Downhill Manic Side ομάδας έφτασε στο Λιβάδι Ολύμπου ξημερώματα Σαββάτου, με αναβάτες τον Βαγγέλη και Νίκο Καββάδα καθώς και υποστηρικτές τους Φάνη Βαρτζιώτη, Σπύρο Μπάντιο και Όλγα Μπούα.
Για αρχή είχαμε τον απεγκλωβισμό του αυτοκινήτου του Βαγγέλη που είχε κάτσει κυριολεκτικά σε ένα απότομο ανάχωμα στο βουνό κοντά στο μέρος που θα κατασκηνώναμε. Χάρη στην ομαδική δουλειά, ένα μαχαίρι, βρισίδια και πολλά γέλια ήμασταν έτοιμοι πλέον να προχωρήσουμε στη διαδικασία κατασκήνωσης, τουλάχιστον οι δύο από εμάς...

Το φως του φεγγαριού και το γεγονός ότι ήμασταν σε ένα εντελώς ξένο βουνό μας έβγαζε την ανάγκη για εξερεύνηση, έτσι δεν έλλειψε και το νυχτερινό τρέξιμο στις γύρω πλαγιές για τον Νίκο και Σπύρο. Επιστρέφοντας, ο Φάνης φεύγει από τη σκηνή με κατεύθυνση για έναν πιο συνηθισμένο ύπνο στο αυτοκίνητο καθώς η κατάληξη του Νίκου και Σπύρου ήταν στο έδαφος και σε κάτι κλαδιά αντίστοιχα.

Οι πρωινές κραυγές ήταν το ξύπνημα μας καθώς χαρακτηριστική φράση έμεινε η "Ου Γαμώ τ'αρχίδια" από μια ιστορία με τον Προκoπάκη...Καθώς μερικοί κατέβηκαν στο χωριό για να μάθουν πληροφορίες σχετικά με τον αγώνα και να προμηθευτούν ψωμί, γάλα, γκαζάκι κ.α. ο Νίκος και ο Σπύρος πάλι, βρίσκονται 5km πιο μακριά βιώνοντας την καθημερινότητα τριών βοσκών (Νίκος, Κώστας, Αντώνης).
Βόλτες με άλογα, υπέροχη θέα και ριψοκίνδυνα κυνηγητά από μαντρόσκυλα για μια ελεύθερη κατάβαση του Νίκου ήταν τα χαρακτηριστικά της βόλτας. Κατά τη 1:00 βρεθήκαμε στην αρχή του δάσους για μια αναγνωριστική κατάβαση στην πίστα καθώς έκαναν την εμφάνισή τους πυκνά σύννεφα και δεν άργησε πολύ να έρθει και η έντονη βροχή. Όσο ο Φάνης σαν νέος οδηγός ανέβαζε τον Βαγγέλη και Νίκο σε εξαιρετικές συνθήκες κατακλυσμού με ανοιχτό φρακαρισμένο το παράθυρο του συνοδηγού, τόσο δυνάμωνε η βροχή και ο Σπύρος περίμενε στο δάσος προφυλάσσοντας την κάμερα με ότι έβρισκε μπροστά του. Η κατάληξη αυτής της περιπέτειας ήταν να τρέχουμε ξυπόλητοι ημίγυμνοι στο βουνό....

Νωρίς το απόγευμα ο καιρός καθάρισε και συναντηθήκαμε με το δεύτερο μέρος της ομάδας που μόλις είχε φτάσει, Στέλιος Ιερωνιμάκης και Νίκος Κοσκινάς, στο χωριό για την έναρξη του αγώνα Downtown. Ο κόσμος αποδείχτηκε φιλόξενος, η ατμόσφαιρα ευχάριστη και βασικό ήταν το γεγονός ότι είδαμε και κάναμε φίλους από διάφορα μέρη. Λίγο πριν την έναρξη του αγώνα είχαμε τον Βαγγέλη και το Στέλιο να κατρακυλάνε αγκαλιά στα σκαλιά και σαν αποτέλεσμα το σπάσιμο της πίσω ανάρτησης του Στέλιου.
Χωρίς να υπάρχει άλλη λύση ο Νίκος Κ. προσφέρει το ποδήλατό του και λαμβάνουν μέρος και οι δύο στον αγώνα. Με το τέλος του αγώνα απολαύσαμε σουβλάκια και πίτες στην πλατεία του χωριού, ανταλλάξαμε πληροφορίες με περαστικούς για διάφορα θέματα και κάναμε κερκίδα δρόμου στον Γκατζιούρα, την ομάδα του και σε άλλα αυτοκίνητα...Κατά τις 3 τα ξημερώματα αποφασίσαμε να πέσουμε για ύπνο.
Νίκος και Φάνης στα αυτοκίνητα, ο Σπύρος σε αυτοσχέδια κατασκευή από ξύλα και κλαδιά και οι υπόλοιποι στις σκηνές. Την Κυριακή είχαμε βελτίωση του καιρού με αρκετό ήλιο και όλοι από νωρίς ξεκίνησαν την προπόνηση. Ο Σπύρος έψαχνε τρόπο να οργανώσει τις λήψεις του εξοικονομώντας ενέργεια στην τελευταία μπαταρία και παράλληλα ο Φάνης κατέγραφε με τις φωτογραφικές του δεξιότητες τη δράση καρέ καρέ σε στυλ ¨μπλακ εν γουάητ¨ (in your face Γιάννη Μιχαλά).

Πολύ εντυπωσιακός αποδείχτηκε ο αγώνας downhill καθώς περάσαμε όμορφα σαν αναβάτες αλλά και σαν θεατές. Όσο και αν προσπαθούσαμε δεν μπορούσαμε να συγκρίνουμε ποια από τις δύο ημέρες ήταν η πιο διασκεδαστική. Μπράβο στους διοργανωτές και σε όσους δούλεψαν για το συγκεκριμένο τούμπανο διήμερο και ευχαριστούμε για τη φιλοξενία και την καλή διάθεση που είχαν οι περισσότεροι...Περιμένουμε με ανυπομονησία την δεύτερη φάση του DH Cup η οποία θα λάβει μέρος πάλι στην Ελασσόνα.
Photos: Φάνης Βαρτζιώτης & Στέλιος Ιερωνιμάκης
Video & text: Manic Side

Elasona DH Cup Livadi documented by Manic Side from Manic Side on Vimeo.

More photos here and here.